5 batuts per escomençar el dia i tornar a la rutina amb energia

Vols aconseguir un aport extra d’energia per fer front a la jornada? Hui et portem cinc batuts per escomençar el dia i tornar a la rutina amb ganes. Unes receptes ràpides i fàcils perquè l’escomençament del dia siga perfecte. 

Energia Verda (Green Energy)

Este batut és una bona opció per escomençar el dia perquè ve carregat de vitalitat. 

Ingredients:

  • 1 plàtan
  • 1/2 poma Granny
  • 2 grapats d’espinacs
  • Un got d’aigua de coco
  • Per als toppings: te matcha, plàtan, fulles d’espinacs i maca

Preparació:

  1. Rentar bé els ingredients
  2. Pelar el plàtan i tallar la poma
  3. Afegir l’aigua de coco a la batedora i introduir també els espinacs. A continuació, bat-ho durant tres segons.
  4. Afig el plàtan i la poma i bat cinc segons més o fins desfer els grums si així ho preferixes.
  5. Decora’l amb els toppings al teu gust. 

Batut de plàtan, cacao i llet de civada. 

Ingredients:

  • Una culleradeta de cacao pur en pols
  • Un got de llet de civada
  • Mig plàtan madur

Preparació:

Afig tots els ingredients a la liquadora i processa’ls fins que s’integren tots bé.

Batut de mango, plàtan i coco amb llavors de xia

Les llavors de xia estan carregades de fibra, antioxidants, greixos saludables i proteïnes. Tenen un sabor relativament suau, pel que fa que siguen ideals com ingredient en qualsevol batut que desitges com a reforç nutricional. 

Ingredients:

  • 1/4 de tassa de mango picat, fresc o congelat
  • Un plàtan
  • Una culleradeta de suc de llima
  • Dos culleradetes de llavors de xia
  • 3/4 de tassa de llet de coco

Preparació: 

  1. Combina els ingredients en la liquadora
  2. Mescla’ls fins que estiga suau

Batut de fruits rojos

Este batut combina nabius i gerds. Uns ingredients amb efecte antienvelliment i propietats cardiosaludables. 

El valor nutricional del batut s’enriquix gràcies a la llet desnatada i les seues proteïnes. Encara què també pots afegir-li hidrats de carboni en forma de cereals integrals, així obtindràs un desdejuni més complet.

Plàtan, civada i canyella

La canyella és un potent antimicrobià. Per la seua banda, el plàtan té molt de potassi, encarregat d’evitar rampes musculars. En este batut, el plàtan i la civada donen molta cremositat a este batut, mentre que la canyella li dóna el toc de sabor.

El nostre consell és que si tens fruita madura a casa l’aprofites per fer estos batuts.

Compatir aquesta notícia