Mercavalència apel·la al sentit comú per a promocionar els mercats en la seua nova campanya: “TÉ SENTIT”

La nova campanya “Té sentit”, impulsada per Mercavalència en col·laboració amb l’Ajuntament de València i Confemercats, ja pot veure’s als carrers de la ciutat. Del 6 al 27 d’octubre, 80 mupis conviden els valencians a redescobrir els seus mercats municipals a través d’una idea senzilla, però poderosa: comprar en el mercat té sentit… en tots els sentits. 

 

L’acció, inspirada en el joc dels Sentits de les Mercafestes, juga deliberadament amb el doble significat del lema. A través de la vista, el gust, el tacte, l’oïda i l’olfacte, la campanya recorda que comprar en el mercat no sols estimula els sentits, sinó que apel·la al més important de tots: el sentit comú.

 

Perquè per a reconéixer l’autèntic cal tindre VISTA, per a triar amb criteri cal tindre GUST, per a gaudir del tracte humà cal tindre TACTE, per a triar la millor qualitat cal tindre OLFACTE i per a continuar la veu de l’instinte que ens porta al mercat cal tindre OÏDA. Però, sobretot, té sentit recolzar el que dona la vida als barris i enforteix la comunitat.

 

El regidor de Comerç i Mercats i President de Mercavalència, Santiago Ballester, ha subratllat que “des de l’Ajuntament de València estem apostant pels mercats i ho anem a continuar fent. Mercavalència, com a mercat de mercats, va a estar sempre al costat dels mercats municipals, acompanyant-los i reforçant el seu paper essencial en la ciutat”.

 

Cada fotografia de “Té Sentit” retracta escenes reals i properes, on l’emoció i l’autenticitat s’entrellacen amb la vida quotidiana. La campanya busca recordar que el mercat no és sols un lloc on comprar, sinó un espai on sentir, compartir i exercir el sentit comú: triar qualitat, proximitat i comunitat.

 

Compatir aquesta notícia