Mercavalència instal·la plaques fotovoltaiques i inicia l’autoconsum energètic

Mercavalència instal·la plaques fotovoltaiques i inicia l’autoconsum energètic

En línia amb el nostre compromís per cuidar del medi ambient i seguint amb el nostre compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i l’Agenda 2030, es va traure a concurs la instal·lació de dues plaques fotovoltaiques als edificis de Mercaflor i de l’Escorxador.

Concretament, es tracta de de dues plantes de 650 m2 cadascuna que proveiran més de 180.000Kwh anuals per autoconsum. Esta energia suposa el 22,01% del consum del Mercaflor i el 1,77% en el cas de l’escorxador, ja que no produiran cap excedent.

Esta iniciativa respon al compromís de l’empresa amb la RSE i en particular amb la sostenibilitat mediambiental en un clar enfocament cap a l’acció i la implicació. Pep Yubero, Gerent de Mercavalència assegura que: “en Mercavalència som conscient de la importància d’oferir els nostres serveis de manera responsable i sostenible i un excel·lent mitjà per a aconseguir-lo és a través de l’ús efectiu d’energies renovables. Al costat dels nostres clients orientem els nostres serveis a oferir resposta compromesa a nivell social i mediambiental.”

Canvi Energètic, empresa amb més de 15 anys d’experiència en el sector, és la companyia que va guanyar el concurs. Silverio Tarazona, director de Serveis Tècnics i responsable del projecte té com a objectiu “aconseguir en els pròxims anys la capacitat de producció del 20% sense excedents mitjançant l’ampliació de la planta de l’escorxador”. Esta ampliació suposarà reduir gradualment la dependència de combustibles fòssils contribuint a pal·liar els efectes del canvi climàtic.

La reducció de més de 300 tones d’emissions de CO₂ a l’atmosfera en produir la seua pròpia energia 100% renovable, l’aposta per l’economia circular i l’eficiència econòmica són alguns dels avantatges d’este ambiciós projecte. L’estalvi en costos energètics permet a l’empresa invertir en millores en les instal·lacions augmentant així la seua competitivitat. Des de l’empresa es valora per damunt de tot la reducció de l’impacte de l’activitat de la companyia en el medi ambient i la seua contribució social a construir un món més responsable i sostenible.

Compatir aquesta notícia