Mercavalència i la Fundació Per Amor a l’Art s’uneixen  per a la consecució dels ODS

Mercavalència i la Fundació Per Amor a l’Art s’uneixen per a la consecució dels ODS

Dins de la seua estratègia de buscar aliats per a la consecució dels ODS, Mercavalència ha formalitzat un acord de col·laboració amb la Fundació per Amor a l’Art (FPPA). En total, 27 famílies rebran tots els mesos lots de productes frescos I formació en nutrició i sostenibilitat.

Amb l’objectiu de millorar l’alimentació, ajudar a mantindre una vida sana i millorar el benestar de famílies en risc d’exclusió, cada mes Mercavalència entregarà lots de productes frescos amb la col·laboració de les empreses dels mercats majoristes.

L’acord ha sigut subscrit per la vicepresidenta de la FPAA, Susana Lloret, i pel president de Mercavalència, Carlos Galiana, i inclou l’organització de diverses activitats per al foment de la vida sana, la nutrició i la sostenibilitat.

Resulten fonamentals les aliances públic-privades per a complir amb l’agenda 2030. Només sumant esforços podrem millorar la qualitat de vida de les persones en situació de risc. Tant Mercavalència com les empreses ací situades tenen un ferm compromís amb la qualitat de l’alimentació i esta col·laboració, que va més enllà de la donació de productes, és una prova d’això”, ha explicat Galiana.

Tant per a la FPAA, com per a Mercavalència, és important participar en accions que ajuden a “garantir una vida sana i promoure el benestar per a tots en totes les edats” com a marca l’ODS 3. Per això es realitzaran, al llarg de l’any, diverses activitats formatives conjuntes en les quals participaran empleats de les dues entitats per a fomentar la nutrició i la sostenibilitat i posar en valor els aliments frescos i de proximitat.

Per a les famílies esta aportació d’aliments frescos suposa una gran alegria, segons assegura el responsable de l’àrea Social de la FPAA, Roberto Simón, que afig: “Els menors arriben a través de Serveis Socials o instituts de la zona. Tots estan escolaritzats i posen molt interés, al costat de les seues famílies, per esforçar-se i millorar la seua situació en tots els aspectes”. I finalitza comentant: L’objectiu és clar: Que la igualtat d’oportunitats siga una mica més veritat donant suport al nostre barri, el barri de Marxalenes”.

En esta primera acció, les empreses alimentàries Fruites Rovi, Sabors de l’Horta i Sibarita, s’han bolcat amb la iniciativa aportant productes, receptes i recomanacions, mostrant així el seu compromís amb la societat valenciana i la seua determinació perquè “ningú es quede arrere”, com ha manifestat un empresari majorista.

Compatir aquesta notícia