Mercavalència, el cor que sempre batega

Mercavalència, el cor que sempre batega

Mercavalència és el major centre agroalimentari de la Comunitat Valenciana. Per això, en diverses ocasions, hem utilitzat la metàfora del funcionament del cor per a posar de manifest la gran labor que les empreses alimentàries realitzen tots els dies.

Durant la crisi sanitària, Mercavalència ha reforçat les mesures sanitàries, de seguretat i higièniques, perquè el gran entramat de mercats de majoristes i minoristes continués proveint a la població.

Conscients del nostre paper fonamental en el funcionament de la societat, volem fer arribar a la ciutadania un missatge de confiança. Per això, hem elaborat un vídeo que reflecteix el paper que juga el centre agroalimentari, com al “cor que batega” pels consumidors.

Carlos Galiana, president de Mercavalència, ha destacat que “l’objectiu de la iniciativa és que la ciutadania senta Mercavalència com a seua, ja que efectivament ho és. Més de la meitat de l’entitat pertany a l’Ajuntament de València, per tant, és un valor propi de tots els valencians i valencianes”.

El vídeo, que ha sigut produït per l’agència SENSEI (https://agenciasensei.com/) i guionizat per Creaktivament, posa en valor la perfecta sincronització de tots els agents que treballen per a fer arribar cada dia els productes frescos a la taula de tots i totes, al mateix temps que es crea un símil amb la importància vital del cor. S’hi poden veure les entranyes de Mercavalencia, mostrant la seua part més humana.

Vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=1Rz8ye2Rvt8&feature=youtu.be

Compatir aquesta notícia